Pe trotuar!

Vinerea trecută ne-am luat biciclete. În sfârşit! Aşteptam momentul ăsta cam de pe la mijlocul lui februarie, de când cu gradele pozitive. Şi am fost şi foarte pregătită în tot ceea ce priveşte biciclete mountain bike pentru începători (pe mountain, nu pe biţă), magazine în Brno, site-uri pentru Brno, outlet-uri din Brno şi multe altele care ar putea încape foarte bine într-un alt post.

Ne-am luat biciclete! Şi nevoie mare am plecat cu ele spre casă, fără cască, fără bec, doar cu câte un cric de căciulă şi multă voie bună. Am dat şi peste câini care nu ne-au făcut nimic pentru că stăteau frumos în lesă, şi peste o ceată de boschetari, plini de mizerie, fumând chiştoace de pe jos şi împărţind vreo 3 litri de bere şi … peste un domn poliţist, cu staţia în mâna stângă care mi-a făcut semn să trag pe dreapta.

Îmi zice ceva în cehă, îi zic că nu înţeleg şi mă întreabă într-o engleză uşor stricată “What is this?”. Cum l-am văzut că arată spre bicicletă, îmi venea să îi zic “Bike.” uşor mirată. Dar imediat mi-am dat seama care e buba – noi mergem cu biclele pe trotuar! Florin s-a prins mai repede şi imediat s-a dus pe stradă, eu am rămas uitându-mă lung la nenea poliţist. Şi acum ce fac? Prin Bucureşti nu mergeam pe stradă pentru că aveam pistele prefăcute, Contessa era nouă şi o lovire era fix ce-mi lipsea.

M-am dat jos de pe bicicletă şi eram hotărâtă să merg pe lângă ea până acasă (drept vorbind, nu eram foarte departe), când am văzut maşina din spate că încetineşţe, să am eu timp să ajung pe carosabil. Urcă-te înapoi pe bicicletă, ia-ţi inima în dinţi şi pe ei Mimicule!

Concluzia? În Brno îţi iei bicicletă, dar mergi pe unde vor ei, nu pe unde ţi-e ţie mai uşor. Altfel, dai 1,000 de coroane amendă. Dar şi şoferii sunt drăguţi.

Asta a fost toată plimbarea. În weekend a plouat de-a rupt, parcă în ciudă.

Image

Leave a Reply

